Greek och kalla fötter...

Blev precis klar med engelskaberättelsen *stolt*, ska bara läsa igenom den en gång till och sen ska jag skriva ut den.
Efter frukosten gick jag, mamma, Lillis o Josse ut på en kort promenad i det typ fina vädret.
Jag vet inte, fråga inte....;)
Iaf om vi ska försöka att vara lite normala, ska alldeles strax gå och bada :D Mmm ett varmt bad är precis vad jag behöver just nu, jag fryser som tusan om fötterna!
När jag är färdigbadad, vilket kan vara om jag vet inte hur lång tid, så ska jag försöka mig på att packa lite saker. Åker jue till pappa imorgon och det finns en massa grejor jag behöver ha med mig. Det är nog det jobbigaste med skilda föräldrar, att ha med sig saker fram och tillbaka hela tiden. Men jag ska inte klaga.
Nåt jag verkligen saknar är Greek! Ni vet, tv serien som jag är lite smått besatt av ^^
Den tredje säsongen har premiär om nån vecka eller så, fast det är jue i USA, så jag få väl vänta lite längre.
Men om den här säsongen är ens hälften så bra som de två första så är det helt klart värt det!
Sen så är jue en viss person med...* dregel* ;)
Om ni har lyckats missa denna underbara serie så tkr jag synd om er,
Jag rekomenderar den starkt! Ett måste helt enkelt :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: