HELT SLUT

Hej på er! Hur mår ni idag? :)
Själv mår jag inge vidare faktiskt. Kom hem för några minuter sen, är helt slut! Hade test heeela dagen. Jag skojar inte! :O Är så jävla borta just nu, som tur är slapp jag sista lektionen. Jag är verkligen död just nu. Usch...
Förutom att jag är hur trött som helst har jag känt mig allmänt hängig hela dan. Halsen är konstig och jag låter som en jag vet inte vad när jag pratar. Vill verkligen inte bli sjuk! :(

Vet att jag egentligen borde ta det lugnt nu, men det kmr inte bli av. Först och främst måste jag skriva klart engelskaberättelsen, sen måste jag låna en bok på biblioteket också. Och så måste jag plocka iordning i rummet. Sen måste jag plugga lite engelskaglosor också. Jag känner på mig att det här kmr bli en väääldigt lång dag.

Om man kunde få vara liten igen....
Gammal bild på Amanda och jag :) <3




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: