Ingen Rubrik

Så fort jag hade publicerat förra inlägget var jag tvungen att skynda mig att göra mig iordning. Alla andra var nästan helt klara och jag satt fortfarande i pyjamas :O Så åt snabbt en macka till frukost, hoppade in i duschen och drog på mig kläder. Det var i stort sätt allt jag hann göra ;) Fick sminka mig i bilen haha x) Svårt var det men grym som man är så gick det, trots några gupp ^^
Framme i centrum kollade vi först i bokhandeln, men hade redan alla böcker som är värda att läsa ;)
Sen provade jag lite saker på Lindex, köpte tre BH:ar, och sen inne på Glitter köpte jag lite örhängen och ett halsband.


Efter det var det dags att åka till Godis Svampen och handla lördagsgodis ;)
Fikade gjorde vi också, kmr dock inte ihåg vart haha, men fina muggar hade dom :) Snodde med en hem (A)

Vi kom hem vid typ ett, haha den tid jag vanligtvis brukar vakna på helger.
Sen vart det lite pyssel, målade ramar x) Haha japp, så cool är jag.
Fina va?


Så det är vad jag har gjort denna lördag :)
Fast den är inte slut än, mello ikväll som sagt, ska göra mig lite schlagervacker nu ;D Om det finns nåt som heter så haha.
Men skriver mer ikväll,


Postat av: Camilla

melodifestivalen är ju bäst!! (AA) <3

2009-03-14 @ 17:32:11
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: