Kenny Begins

Om ni läste det jag skrev både igår och förut idag så vet ni säkert redan var jag har varit. Precis, var på bio på Söder och såg filmen Kenny Begins. Filmen var kul, men jag hade tyvärr allt för höga förväntningar på den, men den var kul.
Mohaha platser längst bak i salongen :)
 
Kom hem för typ en halvtimme sen, om ni undrar vrf jag inte skrivit förrän nu, så började jag måla naglarna precis när jag kom hem x) Vet inte vrf, dumt var det iaf. Jag blir rätt så handikappad med nymålade naglar ;) Sen så skulle jag börja skriva men då rasade mitt skrivbord ihop. Bokstavligen :O Inte så jätte lätt att försöka fixa det med nymålade naglar....men jag lyckades! Man är väl galaxhjälte... ;D

Lite halvkonstig bild, bad Lillis att ta kort och jag var inte riktigt beredd, det kanske syns (;


Postat av: Susanne

Bra film alltså!

Vi gick till Tyresö C. idag, låååång och skön promenad : ) Vi har powerwalkat varje dag denna vecka, bra va?! Fikade på chai-latte ( söt, men god) köpte nya joggingskor, till våra promenader, men osäker på om jag tog rätt stl. ( 38), ska prova dom imorgon igen. Köpte även ny snygg mössa ; ) man kan inte ha för många..Ninis springer här nere, i soffan oxå, väntar på Robinson ska börja! Puss & Kram Mum

2009-03-21 @ 19:05:04


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: