Life is like a road that you travel on

Jag får ofta höra att det jag ser eller tkr är fel. Men alla tkr jue olika eller hur?
Jag tkr själv inte alls att jag är ngn speciell, utseendemässigt alltså. Det finns mkt som jag är missnöjd med. Men det kanske är så att jag bara ser mina fel och inte det som är bra. För enligt mig själv så finns det inte mkt bra alls.
Och jag vet att jag är långt ifrån den enda som känner så här. Självklart finns det dom som är nöjda med sig själva, som skiter i vad alla andra tkr. Det är såna personer som jag avundar.
Varför försöka se ut som alla andra när man kan vara sig själv?
Jag vet själv inte riktigt svaret på den frågan,
man vill väl passa in.

Det jag försöker få fram med det här är ngt i stil med:
Var dig själv, försök inte vara nån annan. Gör det som du vill, inte vad nån annan tkr.
Var bara den du är, mer än så kan man inte göra.



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: