Lite senare

Jaha då var årets melodifestival slut. Trots att många av de låtar som var med i finalen var bra, så var vinnaren inte en av mina favoriter. Men tydligen så var det många andra som tyckte att hon var bra. Kanske kan hon ha en chans i Eurovision, Sverige måste jue ta och rycka upp sig nu ;)

Så sitter här och skriver lite, med glitter i hår och jag vet inte var. Mkt glitter är det iaf. Ska nog strax gå ner och hämta lite Cola i min fina mugg mohahaha. Sen blir det film. Vilken det blir har jag väldigt svårt att bestämma mig för. Har sett allra flesta flera ggr, iaf dom vi har här hemma. Orkar inte ladda ner nån heller, då måste jag jue veta vilken jag ska ladda ner och det vet jag inte just nu. Några förslag?



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: