Lördag

Ahh vad är det för fel på mig?!

Det vart bara ett enda inlägg igår :O Jag är chockad! Det känns som evigheter sen jag skrev ett inlägg om dan, askonstigt! Men jag kan förstå varför det blev så igår och idag för den delen...
Efter att jag skrivit igår kom jag och Milla på att vi var tvungna att göra oss iordning lite, vi är tjejer och det tar faktiskt tid!
Efter att ha provat nästan allt i Millas garderob och sminkat oss i omgångar, var klockan nästan sju. Haha det blev inte så mkt middag, svårt att äta när man käkat godis större delen av dagen! Sen bar det av i snö-ovädret, haha vi stannade säkert fem ggr på vägen dit x)
Vi skulle jue haft filmkväll, men det blev typ bara en film eftersom jag och Mills skulle vara hemma hos henne elva. Vi såg the journey to the center of the earth, himla skitfilm.

Vi somnade ganska tidigt, vid typ ett, inte vårt fel att vi var trötta! Imorse gick vi upp vid typ nio och när vi var klara så åkte vi till T-centralen för att checka bio på Sergel. Det blev En shopaholics bekännelser, hade inga förväntningar alls, men filmen var förvånasvärt rolig! Skratta vid flera tillfällen. En typisk tjejfilm helt enkelt, vilket passar mig perfekt :)

Sen åkte Milla hem till sig och jag hem till mig och sen har jag inte gjort så mkt. Vi hade gäster, så det vart middag och lite efterrätt.
Gooood vad deprimerande jag låter x)


Himla pissväder hela dan idag, grått och tråkigt "/



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: