Lördag

Har egentligen inget nytt att skriva idag, men ett litet inlägg blir det ;)
Om mindre än en halvtimme är det dags för Mello, andra chansen. Vem hejar ni på?
Idag har jag inte gjort något alls, kollat lite film och bara tagit det lugnt :)
Till middag blev det pizza, mums!, så nu känner jag mig lite extra tjock ;) Och värre kommer det bli, det blir jue en massa godis och läsk till tvn senare....men skitsamma, det är jue ändå lördag :)
Just nu sitter jag och spelar lite spel på nätet haha, skojskoj. Jag lyckas dock alltid dö...hm spel är kanske inte min starkaste sida (;

puss&kram
Madde





Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you.

Postat av: Sandra

jag älskar den där bilden :D

2009-03-10 @ 17:14:19


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: