Måndag

Heej alla små söta människor! Hur är det med er idag?

Förlåt att jag inte skrev imorse, men försov mig typ en halvtimme så hann inte! Men grym som man är så hann man till skolan i tid ;) Gick till Milla på morgon, som alltid. Asso kändes som om jag inte träffat henne på 1000 år :O Fast det vara bara typ tre dagar men iaf...^^ Saknat henna har jag iaf gjort, så det var skoj att träffa Mills sötnosen :) <3
Skolan idag var nästan tråkigare och segare än vanligt! Fast sen vid lunch vart jag lite ehm flummig? Alla fall....
Juste filmen jag såg igår, Mama's boy, var lättsam. Ganska kul också ;)

Kom hem till mamsen för en stund sen, hon var på utvecklingssamtal med Lillis idag så vi fick a ride home ;) Imorgon är det min tur :O Utvecklingssamtal asso x) Men det går nog bra...not, men aja haha.
Sitter i Lillis rum just nu och skriver, duktig som jag är glömde jag min data hos pappa x) Jag vet inte hur jag lyckades med det, meen sånt är livet! Kollar igenom lite bilder på datan och hittade några "gamla" som jag tänker bjuda på.
Gud vad snäll jag känner mig idag ;)
Så nu blir det lite bilder, sen måsta jag unpack och göra matteläxan!

Los barnos, spanska är inte mitt starkaste ämne, januari 2005.
Jag i vit tröja, jag har inte förändrats ett dugg ;)


Jag som bästaste tomten ever 2005. Den lyckliga som får krama moi är Lillis ;)


Josses födelsdag 2007 - jag fastnar alltid på kort, nästan iaf ;)


Sommaren 08. Jag är alltid lika glad ;D


Lillis födelsedag i nov 2008, och ja, jag äter tårta x)

Postat av: Camilla

Har saknat dig sjukt mycket också! Haha, snygga bilder, riktig heting ;P <33

2009-03-23 @ 17:20:18
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: