Måndag

Hola amigos!

Tänkte bara slänga iväg ett snabbt inlägg innan jag blir alltför trött (; Inte för att jag är jätte trött eller så men iaf ^^
Jag har ingen aning om vad jag snackar om så fråga mig inte ;)
Måndag idag, första dan i skolan efter den mysiga helgen, usch hatar måndagar.
Precis som katten Gustaf! :D
Mohahaha....
Fick tillbaka lite prov idag, först historiaprovet på mellankrigstiden, MVG och samma sak på spanskaprovet *Stolt* (;
Har varit trött och tråkig mest hela dagen, vilket Milla kan intyga ;)
Men imorgon, då jäklar ska ni få se på skoj! Haha x)
Inget spec på tv idag, ska se Familjen Annorlunda klockan åtta, men det är nog det enda.
Och sen RAW såklart (;
Nu ska jag kolla på lite kläder på nätet tsm med mamsen :)

puss&kram
Madeleine


Mum and me i somras på Järvzoo (;
Jag ser ut som en apa, men det bjuder jag på :)

Postat av: Susanne

MVG... inte lika stolt som jag då. ; )

Men vad snygga vi var i somras, kanske är det att du suddat ut mina linjer.. men fina var vi!!!

Puss & Kraaaaam till bästa Madde från Mum

2009-03-10 @ 21:51:06


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: