Now I frolic

Gaah vad jag är seg idag!!


Hej på er sötnosar! Måndag idag, extremt trött! Missar sovmorgonen imorrn, ska skriva ett svenska np som jag missade när de andra gjorde det. Åhh jag kmr vara hur trött som helst! Hatar livet! Okej, det kanske var lite överdrivet, men iaf ^^

Skolan idag var trååkig som vanliiigt. Snark....efter skolan gick jag, Milla och Eve en omväg hem, aka Millas jävla apväg! Hahaha fett förbannade jag är x) Iaf, tog lite bilder, men sen kom Jocke och han och Milla bah gick iväg, jag och Eve dög tydligen inte som sällskap. Men det gjorde inte så mkt, jag och Eve hade skoj utan dom! :)

Jag ser ut som en apa, men Eve är söt som vanligt! :)


*Inga kommentarer*

Sen gick jag och Milla, tjockisar som vi är, in på Vivo och köpte godis och Pepsi x) Usch vad jag ångrar det, jag kmr rulla fram i slutet av terminen! Inte bra ;) Så vi tog med våra "nyttigheter" hem till Mills där vi ehm....var normala? ;)
Kul var det iaf...fast Milla kastade en toffel på mig....
Kom hem vid typ halv sju och sen har jag inte gjort nånting alls x) Gosade lite med lillebror, innan han tröttna på mig ;)


Shit vilket argt inlägg det blev idag da.. x) Srry om det var nån som tog illa upp, är bara lite trött (A)




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: