Nu blidde det kväller

Hej igen gullungar,
vet att jag i förra inlägget skrev att jag skulle skriva mer om " en stund ",
nu har det snart gått fem timmar haha x) Menmen jag skriver jue iaf och det är jue alltid ngt.
Så vad har jag gjort da, inte mkt alls.
Försökte fixa headern, vilket gick...inte alls. Och sen vart hela bloggen konstig så jag var tvungen att återställa kodmallen och sen fick jag fixa  om allt och jaa...det var jobbigt :( Sen satt jag surade i typ en timma ;)
Mer da, jo jag har lyssnat på musik och kollat runt lite på youtube haha.
Är verkligen jätte trött idag :O Det kan jue kanske bero på att det var nationella i engelska idag...juste! det gick väl bra, fast jag vet inte riktigt. Kände mig helt bort och okoncentrerad :S Men vi får se. Var väl inte direkt nöjd med min insats, men det är jag aldrig haha.
Imorgon ska jag nog in till Tyresö C och shoppa lite :)
Nejmen nu blir det film ;)

Vad är väl en fredagskväll utan Coca Cola?  :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: