Onsdag

Hejsan hoppsan! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik i mitt stökiga rum. Borde verkligen plocka iordning lite, men gör det senare kanske ^^ Inga läxor till imorgon, blev utvald till att delta i ngt PISA test imorgon. Heeela dagen :O Men slipper alla andra lektioner och det är jue skönt :) Men berättar mer imorgon, vet typ inget alls om det just nu x)
Inget spec i skolan idag, lektioner som vanligt bara. Har känt mig konstig i halsen hela dagen, peppar peppar ta i trä, får verkligen inte bli sjuk nu! Men får ta och äta mkt halstabletter så klarar jag mig nog ;)
Måste jue ta och berätta ngt kul också...hmm....juste! På lördag ska jag sova hos Milla :D Och så blir det filmkväll, tror jag iaf, fast om ingen annan kmr så kan jue alltid jag och Mills kolla på film :) Det är alltid skoj :)

Gissa vilka jag lyssnar på just nu :)

Haha alltid lika coola B-)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: