Onsdag

Tjenare alla katter(?)! Lill-lördag idag, några planer?

Blev inget inlägg imorse, pallade inte! Var verkligen astrött, orkade knappt gå upp ur sängen. Fick ju ingen sovmorgon imorse eftersom vi hade np och skulle skriva en engelska bertättelse. Gick inte så jättebra, Olga gnällde på mig att jag inte kan skriva slut så bestämde mig för att nu ska hon ta mig fan få se på slut! Så blev det självklart inte alls, tiden rann iväg och helt plötsligt var det bara tio minuter. Menmen, inte mkt man kan göra åt det nu.
Har varit ganska trött och (ibland) arg mest hela dagen. Har ingen aning vrf, gick och la mig ganska tidigt igår tkr jag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva som ni kanske märker haha x) Försökte jue beställa hem lite kläder igår men det gick inge vidare....jag har väldigt svårt för att bestämma mig ;)
Men jaja, nu ska jag sluta skriva ner en massa strunt, ska ner och hjälpa till med maten!
Ha det bäst! Våffeldagen idag!!!

En liten dagens....

Postat av: S

Söt tröja :)

2009-03-25 @ 19:05:32
Postat av: Camilla

Hihi, våffeldagen är bäst, även fast jag inte åt några våfflor, vi får göra det på fredag (AA) <33

2009-03-25 @ 22:15:56
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: