Seg som alltid

Heeej och hååååå! Hihi sötnosar :)

Gaad vad trött jag är! Haha som vanligt då da ;)
Sent inlägg idag igen, det kmr det nog bli hela veckan, har så himla mkt att göra! Guud asso! x)
Min dag har varit jobbig större delen av dan,
det hela började med att jag försov mig imorse. Hade tänkt att gå upp vid sex, halv sju nån gång men min cpväckarklocka vägrade funka så vaknade halv åtta! Skulle skriva uppsatsen tjugo över, så det var bara att skynda sig upp ur sängen. Hann knappt äta nån frukost, jag hatar verkligen att stressa.
Men kom i tid iaf, fick sitta med åttorna i typ två och en halvtimme, sådär lagom skoj x) Men det gick väl bra, fast vet inte riktigt, vi får se ;) Sen var det vanliga lektioner, tråååk. Efter skolan gick jag med Milla, Eve och Emil, mohaha vi gick Millas favvoväg ;D

Så skönt det är ute nu! Det är jue nästan varmt :o Snart kan man ha kjol eller klänning....längtar :)
När jag kom hem skrev jag lite på mitt SOarbete, eller ganska mkt haha. Jag ska fan fixa det här!
Efter maten gick jag ut o gick med pappi och Oliver, haha och sen när vi kom in åt jag en chokladmuffins x) Bra där Madde ;) I suck!!!!
Just nu kollar jag på Den rätte för Rosing, sista avsnittet!! Vem tror ni vinner?

Postat av: Camilla

hahah, lillskiten vann! :O helt otroligt! bara 19 år! xD

2009-03-31 @ 21:04:45
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fin bild, det var 8 gr. varmt när jag slutade ikväll..¨våren är kommen, yeay!! Rosing valde bebisen för hon önskar hon var ung..! Synd om henne!

Hoppas din morgondag inte blir så stressig och jobbig!

Puss Mum

2009-03-31 @ 21:10:30


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: