Söndag

Heej alla små kottar ;D
Pallade inte skriva igår, det vart mkt tv o film ;)
Först var det Patrik 1,5 , jätte bra jue :O Det är iaf vad jag tkr :) Sen började jue Mello vid åtta, så fick pausa filmen (; Mina favoriter var lätt Star Pilots ;D Haha, sen tkr jag nog att de allra flesta var rätt så bra, förutom Thorleifs dåra ;)
Sen när det var slut, såg jag klart filmen :) Såg också filmen Min brors flickvän, Dan in real life på engelska. Hade dock redan sett den en gång innan, men det gjorde inget :) Och sen såg jag Tsatsiki, Morsan och Polisen :D Asso shit vad liten han var :O :D Jätte gullig :) Han som spelade Tsatsiki, Samuel Haus, är jue med i den nya filmen I taket lyser stjärnorna. Man känner knappt igen honom :O Han har jue blivit stor nu ;D
Somnade vid typ 2 kanske, vilket är tidigt för att vara mig en lördags natt. Vaknade lite innan 11 och sen så har jag varit ute lite i solen :)

Glömde lägga in ett filmtips igår, så här kmr det:


puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: