Tisdag

Imorse regnade det, och sen när jag gick hem var det sol! Helkonstigt väder vi har (;


Kom hem för en stund sen, har ätit lite och druckit te och snart ska jag plugga lite spanska glosor.
Mohaha :)
Började som sagt inte förrän fem över halv elva imorse, jätteskönt :)
Men gick till Milla vid typ kvart i tio, skulle fixa en grej till idrotten. Sen visade det sig att det var nästa tisdag vi skulle ha lektion, men aja, nu är den iaf gjord. Inget kul hände i skolan direkt, jag och , speciellt, Milla lackade ur innan idrotten :O
Fy skäms på dig! Du vet vem du är ;)
Sen efter idrotten var jag jättetrött och seg, inge bra alls när man ska ha spanska. Haha och Milla dampade på mentorn, som alltid! x)
Nejmen nu ska jag plugga lite glosor, skriver mer senare!

Så här glada var Milla & jag när vi slutade för dagen (;
Milla lika söt som alltid, och jag....ehm apa ;D


Postat av: Camilla

haha, men olga pratade ju på i evigheter, jag trodde aldrig det skulle ta slut xD Men du är ju tok söt på bilden älskling <333

2009-03-17 @ 17:32:56
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Snygga tjejer! Ni måste köpa pepparspray på mitt jobb, för safety..; )

2009-03-17 @ 21:56:28


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: