Tisdag

Hejsan hoppsan sötnosar! Allt bra med er idag?

Blev ett lite senare inlägg nu, brukar annars skriva efter skolan. Anledningen till detta är att jag har varit så duktig och gjort lite matte. Okej, ganska mkt faktiskt, men det är skönt att ha det gjort.
Hade utvecklingssamtal idag direkt efter skolan, gick väl sådär, tyckte mest att hon gnällde. Men aja, finns inte mkt man kan göra åt gnälliga människor haha. Jag är iaf rätt så nöjd med min insats detta år ;)
Nationella i engelska imorgon, ska skriva en uppsats på morgon så vår sovmorgon försvinner :( Buhuu. Det är så synd om mig :) Nooot x)
Var ute och gick en stund efter maten, nu jäklar. Som jag sagt tidigare så är jag rätt så bra, okej bäst, på att skjuta upp saker. Men nu ska det fan gå! Mihihihi :)
Nej nu ska jag kolla på lite kläder, ha det gott! Och missa nu inte för guds skull tvn ikväll! Start klockan 20.00 på kanal5, ett litet tips bara ;)


Så här såg jag ut idag
 

Tidigare idag var det sol! Sen var det typ snöstorm :S


Mohaha jag är världens bästaste paparazzi,
Söta Mills blev inte bara lite förvånad ;) <3



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: