Torsdag

Hej hopp allesammans!

Så här såg man ut idag da


Har egentligen inte tid med att skriva just nu, men känner att en inlägg kan jag åtminstone skicka iväg.
Inget inlägg denna morgon heller, hoppas ni inte blev allt för besvikna (; Men var så trött imorse att jag inte orkade.
Halsen har varit cp hela dagen, harklar mig hela tiden. Jättejobbigt jue!
Iaf, Skolan var väl som vanligt, Mills och jag var inte alls sjuka ;D Mohaha
Men imorgon blir kul! Hela dagen och natten med sötnosen Milla :D Det spelar ingen roll om båda mår skit, då kan vi vara sjuka tsm :) Eller nej juste vi är jue inte sjuka... ahaha.
Måste göra en massa saker idag! Plocka iordning på rummet, dammsuga, packa till imorgon och färga håret. Ska egentligen tona håret, men det är same shit ;) Så vi får se hur det blir, håll tummarna!
Just nu sitter jag och äter tic tac, har blivit helt beroende på typ en kvart ! x) Det är visserligen mer socker i dom än något annat, menmen det funkar. Nej nu måste jag snart gömma dom, det här är löjligt!
Kanske låsa in dom i en låda och svälja nyckeln...

Postat av: Camilla

Haha, beroendeframkallande! xD Hihi, självklart är vi inte sjuka! Du och jag kan aldrig blir sjuka :) Love ya <33

2009-03-26 @ 21:23:24
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Alexcine

men ni blir no inte helt ensamma och vi ska ha filmkväll ;P

2009-03-27 @ 16:44:11
URL: http://alexcine.blogg.se/
Postat av: Joakim s

jag kommer ihåg att du skrev på min blogg att du inte alls åt godis ;P

2009-03-27 @ 16:51:07
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: