Torsdag

Tjosan sötnosar!
Torsdag idag och vi alla vet vad det betyder. Fredag imorgon :D
Fast har nationella prov i engelska imorrn 8.20, vilket man kanske inte direkt längtar till.
Men jag är iaf inte nervös. Inte alls faktiskt. Engelska kan jag, det är lixom min grej.
Haha bara för att jag känner mig så självsäker nu kmr jag säkert faila totalt imorgon.
Vi får se helt enkelt, men det skulle inte skada om ni höll tummarna för mig (;

Idag så har jag inte gjort så mkt, inget som är värt att nämn iaf.
Köpte en ny mascara, får se om den är någe bra ;)


Och just nu sitter jag här i soffan, nyduschad, och skriver lite.
Hade egentligen tänkt att pilla lite texten på bloggen, men pallar inte idag.
Så det får nog bli imorgon ist ;) Men om jag känner mig själv rätt så kmr jag säkert skjuta upp det ännu mer x)

Inget spec på tv ikväll, så det blir nog sängen ganska tidigt för mig. Måste jue vila upp mig inför morgondagen mohaha. Ska försöka ta lite kort imorgon, men som sagt, förvänta er inte för mkt. Men om det blir kort, så lovar jag att lägga upp dom ;)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: