Closed off from love

Hej på er! Haft en bra måndag so far? För än är den jue inte slut ;) Blev ett väldigt sent inlägg idag, men det är bättre än inget haha. Slutade tjugo över tre och hade planerat att skynda mig raka vägen hem och tokpluggat till spanskaprovet som skulle varit imorgon. Men som tur är så flyttades det fram tills på fredag! :D Såå jäkla skönt! Så eftersom jag inte hade något att göra när jag kom hem, haha första gången, så pluggade jag lite matte. Usch juste, imorgon försvinner min sovmorgon, IGEN! Skulle egentligen börjat 10.35 men nu är det så att vi ska ha ett nationellt prov i kemi klockan 8.20. Det kommer gå apdåligt jue! För det första så kommer jag att vara trött, och för det andra så kan jag jue inget i kemi! Eller typ :P Men det är jue ändå helt onödigt, varför ska jag kunna kemi egentligen? Det är jue inte så att jag kommer bli nån kemist eller nåt, fast vem vet... jag kanske upptäcker ett helt nytt grundämne som får heta Maddeium...hehe eller inte ;) SÅ nu har jag fått ut min ilska lite, jag är ledsen bloggen att du måste stå ut med så mycket, men du klarar dig nog (; Funderar på om jag ska ut och gå snart, vi får se. 
Puss och kram! <33


Tråkigt väder idag, vart tog solen vägen?!

Postat av: C A T T I S . G U S T F S S O N

SV: tackar :)

2009-05-11 @ 19:41:40
URL: http://hejcattis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: