I´m begging you for mercy

Blev hemma idag, hade så ont imorse at jag knappt kunde stå upp. Det är dock lite bättre nu efter ett antal ipren. Försöker skriva lite på so:n men det går segt så kollar lite på MTV. Haha helt ointressant inlägg, men nu vet ni ialla fall att jag inte är död. Än...Nej skoja bara! Vad tråkig jag känner mig x)

 Mina bästa vänner just nu :P

Postat av: Susanne

åhh, mensvärk? Hoppas det känns bättre nu, och so-n kommer att bli kanon minst MVG..känner det på mig, du e ju bäst! Puss o kram trötta mamman i Strömstad

ps. satt ute med en kaffe på lunchen idag, på parkeringen utanför köpcentrumet åkte en bil full med norrmän..gissa vad de spelade o sjöng HÖGT? Precis: Alexander Rybak! : ) Så de e glada! 1 mil till gränsen, bara norrmän här

2009-05-27 @ 22:19:13
Postat av: Anonym

Vrf??<33

2009-05-28 @ 16:38:50


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: