I´m in love with a fairytale even though it hurts

Då var årets Eurovision Song Contest över. Och Svergie var inte mycket bättre än förra året. Jag fattar inte, vad gör vi för fel? Årets bidrag kan jag förstå, var inte så jätteförtjust i låten men ändå. Men nu ska vi inte vara deppiga! Norge vann och det med all rätt. Helt klart kvällens bästa, jag seriöst älskar låten! Så även fast det gick dåligt för oss, så är jag nöjd :)
Mwihihi sen så var han jue rätt söt också (a) Usch vad trött jag är, ska sova snart, vill bara se klart SNL. Bilder från lördagen kommer upp imorgon! Sov gott sötnosar! :) <333


Grattis till Norge! Då blir det Oslo nästa år ;D

Postat av: Bibbii

Jo vem har inte vid det här laget?:D

Jasså, mums vad gott med tårta^^

Jag tycker att den är jättebra! Men det skiljer förstås på vilka typer av filmer du tkr om. Vissa tkr att den är tråkig medan andra(som jag) tkr att den är jättebra!

Du får titta på den och sen får du säga vad du tkte;) Hare bra! Kramar

2009-05-17 @ 16:13:39
URL: http://bibbiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han äger ju! :D det kan du inte neka till?

2009-05-17 @ 19:43:08


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: