It's not hard to be a friend

Satt större delen av kvällen/natten igår och letade bloggar. Tror att jag tittade på nästan hundra stycken!
Det är så svårt det där, det finns hur många bra bloggar som helst, men de är helt okända och det är synd tycker jag. Detta gör jue att de är väldigt svåra att hitta om man inte lägger till dom på favoriter eller bloglovin och då blir det lätt att man glömmer bort bloggen. Det är rätt så sällan jag hittar en riktigt bra blogg, som jag fastnar för och som jag fortsätter att läsa, men hittade faktiskt en igår som jag är helt kär i. Först och främst så har den här tjejen en grymt snygg design och det är jue ganska viktigt när det gäller bloggar. Och sen så har vi den största anledning till att jag fastnade för den; den är om Twilight! Nu kanske de flesta av er tycker att det redan finns så många bloggar som handlar om just det. Det är sant och det gör det bara ännu svårare att få besökare. Men den här tjejen har verkligen lyckats. Bloggen är både personlig och intressant. Skrev en kommentar till henne igår och berättade att jag gillar hennes blogg grymt mycket, hur söt var inte hon dåra som skrev ett inlägg tillägnat mig! Hur gulligt som helst!
Tänk vad lätt det egentligen är att göra någon glad, synd att inte fler försöker.
Iaf, nu är ni säkert jättenyfikna på att kika på den här tjejens blogg, Lovisa heter hon och är grymt duktig på det hon gör!:D

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

http://lovisao.blogg.se/twilight/index.html

Postat av: LINDA | ddisconnected ღ - var med och rösta fram veckans blogg!

sv: det är det å :D haha! :)

allt bra?

2009-05-03 @ 16:59:49
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: johanna

den är fin,

2009-05-03 @ 17:07:46
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: