Söndag

Godmorgon på er! Eller kanske inte direkt godmorgon, klockan är jue faktiskt snart två. Men eftersom det här är dagens första inlägg så får det därmed bli ett godmorgon inlägg :D Vaknade strax innan elva, åt en snabb frukost och sen satte jag mig med samhällboken och pluggade. Har pluggat i typ två timmar och det borde räcka, provet är imorgon men jag känner mig rätt så säker. Asso jag är verkligen dålig på sånt där! Jag kan verkligen inte känna på mig hur bra/dåligt ett prov gick, de gånger som det känts som om det gått skitbra har det visat sig vara nästintill motsatsen. Och samma sak med om ett prov känts som om det verkligen gått apdåligt så har det varit jättebra. Helkonstigt haha, så vi får väl se hur det blir imorgon! Ska alldeles strax gå ut lite, har precis klätt på mig så det är bara att öpnna fönstret, eller dörren kanske... x) Vad ska ni göra idag? :) <33


Såg precis att solen lyser ute, så ska byta till ett linne ;)

Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

söt blogg :)

2009-05-10 @ 18:28:58
URL: http://hejcattis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: