The end where I begin

Hello people. Lördag idag och solen skiner, allt bra med er ?
Har inte hunnit göra något än, men det gör inte så mycket. Ibland är det bara skönt att inte göra nånting. Vaknade strax innan tio, åt frukost och tvättade lite. Några minuter i solen blev det också, ska snart ut igen. Vill jue få lite färg till sommaren. Eftersom jag läste ut boken i torsdags så har jag inget att läsa. Den fjärde är hos mamma så får vänta till på måndag innan jag kan börja på den. Haha om ni undrar vilken bok jag pratar om så är det jue Twilight-serien såklart ;)
Nej nu ska jag ut och steka lite innan jag måste måla klart bildgrejen. See yoou guys laaater!


Bild från förra sommaren, saknar mitt svarta hår...iaf lite;)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: