Thrilled

Heej allesammans! :D Hoppas ni har haft en bra torsdag. Kom hem för en stund sen, vi fick sluta tidigare idag för att vår idrottslärare var på klassresa. Så skönt som helst! Att sluta tidigare alltså haha (; Typ alla nior har/ska åkt på nån resa tillsammans, alla utom min klass. Vi har inga pengar haha. Men det gör inte så mycket, längtar bara till lovet! :)

Som ni kanske märker så mår jag betydligt bättre idag, mådde lite illa under sista lektionen medn det var allt. Juste på tal om sista lektionen, vi hade NO och läraren skulle pratade med en och en om betygen. Jag hade förväntat VG i alla tre ämnena, precis som i julas. Gissa om jag blev paff när han sa att jag hade MVG i biologi och kemi! Haha shit vad glad jag blev :D Det hade jag aldrig trott, haha läraren undrade om det hade hänt något särskilt hade hänt eftersom jag höjt så. Och jag svarade nej eftersom det har det. Jag har bara försökt mer. För ett år sen så mådde jag inte så bra, och det drabbade skolan. Jag trodde verkligen att jag hade sumpat min chans till bra betyg helt, men nu är jag ganska säker på att det löser sig. Det gör det alltid :)

Himla mycket text det blev, mer än vad jag hade tänkt mig :O Nu ska jag ner och äta nåt, är ashungrig och sen måste jag ringa till förskolan jag ska jobba på i sommar för att boka ett besök. Vi hörs senare! <333

Såhär såg man ut idag da

Postat av: S

Vad kul med betygen, de förtjänar du verkligen!

Lycka till med jobbet :D

2009-05-28 @ 16:22:39
URL: http://yesweecan.blogg.se/
Postat av: ers majestét

ja eller hur! varför sa du inte det! :D jättekul ju!

2009-05-28 @ 18:49:16
URL: http://bababababatman.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: