Together we are one in a million

Usch vad ont i huvudet jag har! :( Nu har jag iaf städat mitt rum klart och så är jag nästan helt klar med bilden. Men orkar faktiskt inte mer, fick så jätteont i huvudet alldeles nyss. Så nu tar jag en paus och bloggar lite ist ;D 
Haha fast har egentligen inget att skriva, men aja, ett litet inlägg så att ni vet att jag lever! 
Kollade jue på film igårnatt (imorse?) och hade tänkta skriva innan jag gick och la mig, men var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Ni som följer bloggen har kanske märkt att jag lägger upp en låt varje kväll, och eftersom jag inte hann/orkade igår så får ni en nu ist :)

Like it or love it
or leave it

Postat av: S.S

vad målar du på bilden? :)

2009-05-05 @ 20:41:07


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: