Come a little closer, I'm not gonna bite

Heeej! Goddag och hej hallå....
Tänkte skr
iva lite, så här på fredagen. Har egentligen inte att skriva, men ska försöka.
Jobbade idag, helt galen dag. Barn spydde och vatten svämmade över. Aja, händelserik var den iaf ;)
När jag slutat åkte jag med busseen till Handen, där mötte jag upp mamma och så handlade vi lite på gina trioct. Brukar inte handla där, men hade fått presentkort i julklapp, och det måste man jue använda liksom (;
Så nu har jag köpt en massa skit som jag inte ens vet om jag vill ha haha. 

Var ju på Fredrika Bremer igår, blev glatt överraskad.
Skulle verkligen kunna se mig själv där till hösten. Måste bara fundera ut vilken linje jag vill gå.

Usch vad tråkig jag är just nu, det är bara för att jag är hungrig och lider av sockerbrist.
Skriver nog fler inlägg ikväll, dvs om jag får i mig lite socker och blir rolig :D

Tänkte börja med en ny grej, eller jaa...vi får se om det håller.
I slutet av varje inlägg lägger jag upp låten som jag lyssnar på precis då jag skrivit klart.
Och oroa er inte, jag har alltid musik i öronen :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: