We show our affection electronically

Morning peeps, sovit gott? Jag har, som faaeen!
Haha jag må
ste vara den sämsta bloggerskan någonsin.
Hade jue tänkt skriva fler inlägg igår, well, that didn't happen.
Istället för att sitta vid datan spelade jag guitar hero. Jag äger på det. I alla fall på beginner. Haha.
Somnade strax innan tolv, var så jäkla trött att jag knappt kunde röra mig. Don't know why.
Har varit vaken i typ två timmar redan, men känner mig still nyvaken.
Ska nog hoppa in i duschen snart, eller plocka upp på rummet, eller borsta tänderna kanske. Vi får se ;)

Tänker inte göra samma misstag som igår, så därför lovar jag inte att det kommer fler inlägg idag.
Kanske, kanske inte.

Ha det bästast!


Riiight noow.
Som man kanske kan se är nageln på långfingret av.
Ont gjorde det. Aj.





Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: