Gammalt vatten i en flaska



Hej bloggen! Insåg precis att jag inte skrivit något idag. Bara lagt upp musik. Och mer kommer det bli. Men lite text kan ni få, jag vet att ni gillar att läsa. Eller kanske inte. Började dagen med att inte sova. Fast det är inte sant, hann sova en hel timma innan klockan ringde klockan 6. Att börja 8 när man börjar 10 alla andra dagar är kämpigt. Hade engelska, där vi inte gjorde mycket alls. Sen hade vi graf, där vi fick blanda färger. Kändes som om jag var tillbaka på dagis. Sen hade vi samhällskunskap, jag och Miranda fick sitta i ett eget rum och svara på frågor om droger. Tycker verkligen synd om den som måste läsa våra svar, they made no sense. Sen var det lunch och så svenska, där vi inte heller gjorde mycket alls. Nu sitter jag hemma och är trött. Men kan ju inte sova nu, måste somna ikväll. Så att jag inte fuckar upp mitt sovschema helt.
Hoppas att ni antecknar.

Postat av: jennie

Ja verkligen! Haha det är nog min last i livet ;)

2011-04-13 @ 18:30:06
URL: http://jennienikita.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar: Visst är det! Du passar ju riktigt bra i det, såg i headern ;)

2011-04-13 @ 18:56:26
URL: http://followuf.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: