Let's waste time chasing cars

Hej bloggen. Kom hem för en stund sen. Har haft fullt upp hela dagen, vilket har varit rätt så skönt. Både tavelshopping och bio har jag hunnit med. Såg Min låtsasfru med pappa och systrarna, helt okej film, inte asrolig men lite småkul. Drack lite för mycket cola så var tvungen att springa ut under filmen och kissa. Vet inte varför jag skrev det. Tror knappast att ni ville veta det. Om ni inte har någon konstig fetisch såklart. Jag dömmer inte! Efter filmen åt vi på Pizza Hut, så jävla gott. Mätt och belåten sitter jag nu här och skriver. Fast har inte så mycket mer att skriva just nu. Vad har ni gjort idag? :)

Postat av: Fröken Ankarstav

Kul med bio!! :)



Sv: hej Madde! Jag är en hejare på att baka supermegatårtor och det blev massa över så du kan få smaka medans du skriver långa kommentarer på denna söndagskväll (men som du skickar imorgon då förstås)

2011-04-10 @ 19:11:20
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Maidie

"Drack lite för mycket cola så var tvungen att springa ut under filmen och kissa. Vet inte varför jag skrev det. Tror knappast att ni ville veta det. Om ni inte har någon konstig fetisch såklart. Jag dömmer inte! "

GAHHAHAHHAHAHHAHHA!

2011-04-11 @ 14:51:22
URL: http://maidies.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: