Hulahulahäst

Känner att det har varit lite konstig uppdatering de senaste dagarna. Tror inte ens att jag har nämnt att jag har påsklov nu! Fast det tror jag nog de flesta fattar. Men ändå liksom! Need to keep the blog updated. Inte för att jag har något speciellt att skriva just nu. Lov var det ja. FYFAN VAD SKÖNT. Vilket innebär att jag inte har någon som helst söndagsångest at the moment. Störtskönt! Ska hoppa in i duschen och tvätta mitt äckeligapäckeliga hår och sen ska jag kolla på någon film. Japp det ska jag! Imorgon blir nog en rätt så chill dag, ska hänga lite med fina Evelina. Som det ser ut nu så ska vi ut på jakt efter ett berg av religion som behöver bestigas...


Vi är så söta. Åh på Cirkus. 24 mars. Någon som har en tidsmaskin att låna ut?

Postat av: Elin

Jag vill också bestiga berg av religion. Och hitta Oskar på den där muren .. VADÅ LÅNAR UT? Vad hände med byggandet av vår egna tidsmaskin?

2011-04-18 @ 00:12:42
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Svar: Ja, Erik & Mackan kan man inte annat är älska ;) Så sjukt goa killar! :D



Har du rätt i, mitt lov har varit slappt än så länge, har bara vilat upp mig inför veckan då det kommer hända saker och ting :D Haha, var helt slutkörd i fredags tror aldrig jag varit så trött på skolan :P Hur har ditt lov varit änså länge? Hur var Daniel Adams Ray, grym som alltid? ;)

2011-04-18 @ 08:33:44
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh vad fin bild, fattar att du vill tillbaka!



Sv; Glömde svara på din svarskommentar som jag egentligen fick i fredags, men det har varit så mycket allting.. :) Nu har jag fått sova ut i alla fall, så idag ska det för tusan bli bloggning!! Hur var det i Norrköping då?

2011-04-18 @ 09:47:49
URL: http://beahansson.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHH första jag kom och tänka på när jag såg dig nu, HAHHAHHAHAHHAHA ANKA!!!!!!!!!!! ANKA.... HAHAHAH



SV. den kmr upp sen ;) heiheiheihe



PUSS

2011-04-18 @ 12:13:37
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Susanne Holm

Hot chicks!

2011-04-19 @ 15:48:01


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: