13 - Du och någon klasskompis

Söta mediageeks var det här!


Postat av: Felicia

ooh så härligt skojsigt foto :D



SV: hihih ooh you do :D naaaajs



PUSS NATTI

2011-02-13 @ 22:11:29
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Hahahha, asså seriöst! Tänk på dem som sitter och läser våra kommentarer, dem måste ju typ.. Ringa psykakuten på en gång? xD Eller i alla fall polisen, typ "Varning för stalkers".

Bland annat mina syrror brukar sitta och läsa dessa kommentarer, hehehe ..



SV 2: Mer okej än att du kallar honom "Porr farbror" i alla fall :O



LÅNG KOMMENTAR 1



SV: Jo, jag är rätt säker asså. Nej, inget kiss alls.



SV2: Japp, Elin med kollen! Remember that ;) Ojoj, stooor killee!



--------------------



SV: Åh nej, kataströöf :( Vem ska då underhålla mig när jag har tråkigt?



--------------------



SV: Wow, bra minne cheyen! Okej, om vi ska vara såna så var det en lögn. Så länge jag är pojkvännen så ;)



--------------------



SV: Synd då!

Men han är ju inte på konsum utan på Petters fest?!

Jag tror inte det var han som skrev texten så don't blame him :/

Okej, det var ju weird ..



--------------------



SV: Jag har redan tråkigt så kör igång!



Ja, okej, jag förstår. (För dig blir jag mindre, som gubben i lådan!)

Det vore ju väldigt roligt det :')



--------------------



LÅNG KOMMENTAR 2



Gainomax.



--------------------



SV: Jag vet att vi passar, vi är ju meant to be. Men försök inte, jag har bevis ;)



Sluta vara så taskig :( Oskar är kanske hade glasögonen på sig, då ser han ju visst. Och då lär Daniel råka illa ut kan jag lova!



Hm, why don't I believe you?



Jetejetetuur!



Yes, woooords caaan't briiing it doown!



--------------------



Jaha, jag glömde :')

2011-02-13 @ 22:20:46
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe okok men isf klarar du det nog!

Nämen åh, tack :) Haft en bra helg?

2011-02-13 @ 22:33:24
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/
Postat av: anna

tack :)



haha snygg bild ;)

2011-02-13 @ 22:39:18
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygga poser ;)



åh lite avundsjuk jag blev nu! kolla min blogg btw, du har fått en länkning ;D

2011-02-13 @ 23:06:50
URL: http://matildakllman.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Åh, stackars dem! Det kanske är därför ingen annan än du kommenterar :'o I found the source of the no-commenting! (från Potter Puppet Pals - The mysterious ticking, bara så att du vet) Jag är inte heller någon stalker, det är bara vad folk TROR! Jag tycker att dem kan skaffa sig själva lite information innan de polisanmäler oss!



SV2: Och du tror att jag ska gå på det där?



LÅNG KOMMENTAR 1



SV: Jag vet, och det gör han inte. Jag vet allt, nämligen.



SV2: Eh, nä.. ? Men jag gillar spindlar :D

"Men gud, har lilla Oskar blivit en stor pojke?" Och så nyper man honom i kinderna :')



----------------------



SV: Inte särskilt kul.. Jag föredrar nog att befinna mig på andra sidan dörren, inne i studion och lyssna på hans 19389 versioner av Din Mamma :3



----------------------



SV: Works fine for me! Bara jag får vara med min Oskar <3

Söööööt :D



----------------------



SV: Men det gör han inte, hur skulle annars Petter kunna snacka med honom? I så fall befinner de sig väl allihopa bland konservburkarna.

Dumma Maggio ..



----------------------



SV: So.. Where is it?



BLIVIT LÄMNAD I STADEN, MEDAN DU GICK OCH BLUNDA

FICK EN KÄNGA MOT MAGEN TILLS JAG SMAKADE GATAN

ÄNDÅ GICK JAG TILLBAKA OCH JAG MÅSTE VA GALEN

SOM NYSS BLIVIT BEDRAGEN OCH SOM TÄNKTE PÅ LAGET

FÖR JAG TÄNKTE PÅ JAGET OCH JAG SÅG ALLA TECKE

MEN JAG VILLE VA BÄTTRE, MEN DÅ BLEV ALLTING SÄMRE

JAG VÄGRAR ATT INSE, DU SVIKER MIG ALLTID

JAG GRÄVER MIN GRAV FÖR DIG, JAG ÄR EN SOLDAT FÖR DIG



Nää, då skulle ju Oskar bli ledsen och så elak är jag inte! :O



----------------------



LÅNG KOMMENTAR 2



Don't eat banans, drink Gainomax after work out instead.



----------------------



SV: NEHE OKEJ! Vi får väl se!



Du är nog inte rätt person att uttala sig om det. Det blir så när jag är trött. Geni-hjärnan har varit på högvarv sedan klockan 10 imorse, vilket är på tok för tidigt för att vara en söndag.



Har du licens för det där geväret?



Jäääääz, jetejetejtejejjejtetur!



OOOOOOoooh, don't you bring it down todaay! wailar som bara deeen



----------------------



Okej, jag ljög. Jag kom faktiskt ihåg, men jag vill retas lite :3

2011-02-13 @ 23:21:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: angelica

Av; haha äääälska pizza!<3

ja tack detsamma :)

2011-02-13 @ 23:32:23
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: