Avec plaisir

Filmen var bra. Tror dock att jag var lite för trött för att kunna hänga med ordentligt. Men helt klart spännande. Sherlock var lite så där fulsnygg, vilket var mycket bra. Men tror som sagt att jag skulle uppskattat den mer om jag varit mer pigg och vaken. Det var ju en massa ledtrådar hit och dit, men om man försökte lista ut något själv så fick man huvudvärk. Nej men den var bra! Helt klart sevärd.

(Bildkälla: Googleee)

Postat av: Khangkheng´s ♥

Trevligt att du vill vara med i fredagsbloggen,

jag hör av mig när vinnaren är utsedd!

Kram Khangkheng´s ♥

2011-02-04 @ 22:58:31
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: THANK YOU!



Åh, det låter sorgligt du. Det är tur att jag finns, annars vore ditt liv miserabelt, och då flyger en ensam drake, högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen ..



Nej, fan vad bra! :D JAG ÄR FULLT FRISK, GOTT FOLK!



SV 1: Det tror jag nog, du kommer att komma långt inom det yrket! :) Annars gör vi kaoz med din chef ..



SV 2: But it's worth it! Hunden är människans bästa vän y'know, or in this case - my man :')



P.S. Storsäljare där! D.S.



SV 3: Jag kan se dig, jag kan se dig

Du vet att jag tittar, jag vet allt du gillar

Jag kan se dig, jag kan se dig

Men vi kommer aldrig se varann

2011-02-04 @ 23:09:49
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Lillis

En av de bästa filmerna jag sett! <3

2011-02-04 @ 23:21:49
Postat av: Susanne Holm

Tyckte den var sådär.. gillade inte att Sherlock Holmes var en skitgris ;)

2011-02-05 @ 11:03:37


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: