Känner ni pulsen pumpa

Tjo bloggis! Ytterst intressant måndag så här långt. Första lektionen på morgonen var matte, den galne läraren flippade helt, skrek och smällde med näven i bordet. Man tror då att klassen skulle skärpa sig lite, men nejdå. Efter det hade vi idrott med samma killar som förra veckan. Tror de var kandidater(?) eller något sånt. Sjukt bra i alla fall, vi körde lite styrketräningen och spinning. Jag längtar inte tills jag ska resa mig ur sängen imorgon. Efter det extremt jobbiga och svettiga passet slutade jag, eftersom tvåorna som går i min engelskagrupp var i aulan och ställde frågor till Olle Waller om sex och samlevnad. Jag och Miranda drog då till centrum och firade vårt hårda arbete på donken. Nu sitter jag hemma, trött i hela kroppen, törstig, kissnödig och lite småhungrig. Imorgon är det tisdag och jag är ledig, så grooovt skönt! Vad har ni för er?

Postat av: angelica

Sv: haha ja :)

Är allt bra med dig idag då? (:

2011-02-21 @ 16:34:28
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: