Naken i Stockholms stad

Som hallå allihopa! Nu är jag hemma igen efter en rätt så lång dag. Den började tidigt imorse med en promenad till bussen i kylan. 20 minus. Fyfan vad (o)skönt! Var som sagt på Södertörns tingsrätt med min klass och den andra medieklassen. Vi skulle se på fyra rättegångar allt som allt, men det var en massa personer som inte dök upp så flera blev inställda. Vi var där mellan 9 och 12. Besöket i sin helhet var rätt så intressant, men oj vad trött jag var i huvudet efteråt. Och lite deprimerande var det också. Sen när vi var klara där, drog jag och Mirre till stan och kollade i lite butiker. Hittade några saker inne på Monki, då blev jag glaaaad. Slänger kanske upp någon bild eller så senare, för jag vet ju att ni så gärna vill se vad jag köpt. Nu ska jag bara chilla framför datorn en stund, och gnälla över träningsvärken i min högra arm.

Imorse kände jag mig riktigt duktig. Hade dragit på mig flera par strumpor, en massa tröjor och dunjackan.
Sen när jag väl klev utanför dörren frös jag som fan ändå. Lite smått förvirrad inspekterade jag snabbt min klädsel. Upptäckte rätt så snart att jag bara hade ett par tunna leggings på benen. Aja, man kan ju inte alltid komma ihåg allt.


Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

javisst är det :D hihi

2011-02-24 @ 16:34:43
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: tasha

;)

2011-02-24 @ 16:48:09
URL: http://ellohell.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: