Please give me some relief

Godkväll. Kom hem för en stund sen, träffade som tidigare nämnt Sara efter skolan. Vi snackade lite och gick runt i det otroligt roliga och stora centrumet (ironi). Haha nej men det var kul, Sara som alltid är lika söt och gullig. Jag däremot känner mig inte på topp. Extrem smärta känner jag just nu. Det är dagar som dessa jag hatar att vara tjej. Och så det där jävla löftet om att inte äta något godis, det enda jag vill just nu är att trycka i mig en stor fet chokladkaka! Jag vill dessutom skrika på någon, eller kasta en bok skulle också funka. Nej nu ska jag stänga in mig i mitt mörka rum, lyssna på bra musik och be till gud att smärtan snart ska släppa, lite åtminstone.

Postat av: Mizuki

kul att va i centrum :)



sv; taack :D

2011-02-03 @ 19:01:54
URL: http://mizukis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: