Uppdateringskungen numero uno

DETTA SKREVS IDAG KLOCKAN 12:52:

Hejsan hoppsan bloggen! Just nu sitter jag i skolan och väntar på att svenskan ska börja. Sista lektionen för dagen. Jäkligt skönt. Om någon är intresserad så kan jag berätta att jag var helt död när jag gick upp imorse klockan 6!(!!) Jag har inte gått upp så tidigt på typ ett år. Men jag antar att jag vänjer mig, jag måste vänja, fucking jävla engelska som ska tvunget måste vara klockan 8 på onsdagsmorgonen.

Efter den här lektionen, som slutar 2, ska jag först hem och hämta lite saker sen ska jag på bio. Ikväll alltså. Med någon random brud och hennes kompis.



Alltså snark vad jag är duktig da. Skrev faktiskt ett inlägg i skolan, se ovan, men duktig som jag är glömde jag att både skriva klart det och att publicera det. Så kan det gå ibland! Men var som sagt på bio efter skolan, aa eller typ efter skolan, var tvungen att hämta lite grejer hemma så det blev lite flängande hit och dit. Jag såg på Harry Potter och vaddennuheter med min kära klasskamrat Miranda och hennes buddy. Eftersom jag redan sett filmen en gång så visste jag precis när jag skulle blunda och hålla för öronen! Sjukt bra ju! Hade en sån här gratisbiljett så behövde inte pröjsa något, vilket var bra då kan ha slumrat till under de lugnare delarna av filmen. Men helt okej film, gillar du Harry Potter måste du se den. Nog om det. Idag åt jag fyra godisbitar, MEN det tycker inte jag att det räknas för att jag gick den 30 minuters långa promenaden hem från centrum till huset. Så det går liksom jämnt ut. Jag var ju faktiskt på bio, då är godis obligatoriskt, det står i grundlagen. Look it up!

Nu ska jag sluta innan det blir värsta romanen det här, ska istället hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen.
Kram på er! ♥

P.S. Uppdateringskung är ett ord, jag lovar. D.S.

Postat av: •PETRA•

Spana in vem som vann "dagens"! Kanks va det du :)

2011-02-02 @ 22:29:42
URL: http://dinpetraj.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: