Dag 04

Hmm en dålig vana. Jo jag vet en.
Facebook. Jag sitter alldeles för mycket vid Facebook.
Det är nästan som ett beroende, jag har Facebook i huvudet hela tiden.
Eller jo, det är ett beroende.
Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt:
"det här måste jag skriva på Facebook,
den här bilden måste jag lägga upp på Facebook,
den här person måste jag hitta på Facebook" osv.
Det är sjukt. Jag kan sitta i flera timmar och uppdatera Facebooks startsida.
Fastän jag vet att inget händer!
Facebook är som ett virus som har planterats i min hjärna.
I nian skulle man skriva en artikel, jag skrev om Facebook.

I slutet av förra året försökte jag mig på ett Facebookförbud.
Det funkade i tre veckor, sen blev saknaden för stor.

Facebook är nästan lite evil.
En dag kommer Facebook vara enväldig härskare på jorden.


Postat av: Susanne

Bra sagt om än lite läskigt.. ;)

2011-01-14 @ 12:51:04


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: