Jag drömde inatt

Eller imorse var det om man ska vara petnoga.

I drömmen var jag i en tatueringsstudio och skulle tatuera mig, obviously.
När han var klar med skissen, som var assnygg!, skulle den då upp på min rygg.
När jag sedan kollade i spegeln fick jag panik.
En stor jävla papegoja som täckte hela ryggen.
Den sträckte sig ända från mitt vänstra skulderblad, där huvudet började,
och sen slutade den vid min högra höft.
En fet jävla fågel, som var extremt fet!
Först ville jag inte såra tatueraren genom att berätta att den var ful,
men när jag försökte förklara att jag inte ville ha den blev han förbannad. 

Jag är extremt sugen på att tatuera mig just nu,
så det här kanske var en varning att jag ska tänka efter ordentligt på vad jag vill ha.
Och papegojjäveln, såg någon tant på TV igår som hade sin papegoja på huvudet
och lät den bajsa i hennes hår.
Det, och att jag är lite smått rädd för fåglar.

(Bildkälla: Google)

Postat av: Lillis

Haha, en "fet jävla papegoja" ska det vara! Snälla skaffa en sån XD

2011-01-26 @ 12:31:05


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: