Satans perkele

Nu är jag arg.
Efter en hel termin utan tidiga mornar måste jag börja 8 imorgon.
Bara för att alla andra jävla jävlar är idioter. FML.

Och nej jag överdriver inte, det tidigaste jag behövde va i skolan på hela hösten var 9.
Hur fan ska jag orka upp???

Postat av: LIENE

sv: Bra att du tycker det om inlägget:D ja, precis, vi är ju trots allt oss själva.

haha, min mamma är ormbäraren efter den nya listan:P men det jag funderar på är att vi fortfarane har ju våra kinesiska tecken? hmm eftersom de gäller inte månader utan vilket år man är född i. Haha.

2011-01-25 @ 15:58:05
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sara

Bara TYST! okej? Jag börjar 7:30 TVÅ dagar i veckan, och slutar kl halv 6 då. Plus att jag slutar kl 6 en dag i veckan.. så bara tyst!

2011-01-25 @ 20:43:30
URL: http://szetterlund.blogg.se/
Postat av: Jessie

Fan, håll käften! Jag går upp 8 både på Osn och Fre! D8<

2011-02-12 @ 22:40:45


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: