Ack, Sundbyberg

Känner mig lite dum. Dum som i osmart. Kom på, typ alldeles nyss, att min mormor bor i Sundbyberg. Aha okej no biggie tänker ni, men det är det ju! ACK SUNDBYBEEEEEERG! Måste hälsa på henne snart, så kan jag gå där och sjunga. PERFA JU!

För övrigt undrar jag om någon vet vad för slags dricka BB-folket fick? Typ nitroglycerin eller nåt. Höga hela jävla bunten.


Postat av: Elin

Idag åkte jag och pappa förbi Rissne. Jag ba "Vänta, är det här Rissne?", pappa ba "Aa", jag ba "HÄR BOR OSKAR, HIIHIIHIHI". Typ.



------



SV: Klart jag har tur! Det har jag ju alltid! (Eller inte) :D Mitt mål är uppfyllt nu, så vad blir mitt nästa, du store mästare?



------



SV: That's right! :D



Ja, vågar man ens avslöja vad vi heter i efternamn? Tror inte det va? :o



---



SV: Jag är ett lejon då >.< RauwR!



---



SV: Synd då. Hon får skylla sig själv! Oh yes, I do. Vi får väl se om hon vågar göra något nu!



---



SV: Ja, det är skönt :) Han är så duktig så, min lilla pöjk!



---



SV: JAG VET! We need a fantastic plan, hm..



---



SV: Jaså, den!



---



SV: Men de är inte 10 cm! >:O Men fina, det är dem allt <3 Oskar Junior, Lilla Oskar, Oskar 2 ..



---



SV: Såå stor skillnad är det ju inte! Och han tycker inte att det är ett dugg jobbigt <3



---



SV: Jag tycker att han borde läsa min nya bok då. "Hur man handskas med underbarn vid namn Maddäh". Mikket bra den. Den kommer hjälpa honom att hålla sina överraskningar hemliga för glädjeförstöraren som listar ut alla överraskningar!



HÄR KOMMER SNOOKS ORKESTER, VAD GOD OCH BARA FORTSÄTT HÅLL KÄFTEN!

(Jag meeed :D <3)



---



SV: Tack Maddäh, det värmer <3 Och jag och Oskar är så glada för din och Dannes skull, nu är vi ju gifta allihopa!



------



SVARTSKALLE STOLTAST I STAAADEN, SPRIITT SPRÅNGANDE GAAAALEEEN! Tack så mycket. Jag som precis blivt av med låten >.<



-------



HAHAHAHAHHAH JAG VET, dog när jag såg den! Daniel tänkte nog inte på att det mest är svaga cheyor i publiken. Hade BiffN Elin varit där hade det ju förstås blivit andra bullar!

2011-03-18 @ 23:28:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

HAHA! Min mormor med! Vi har en sak gemensamt ju!! Eller ja hon bodde. Men min moster bor där. och min mamma är därifrån (hon gillar dock inte Ack, Sundbyberg. Men jag tror hon är smått avis för att hon inte skrev en låt om sumpan först) HAHAH! :)



sv: jag kom upp i tid. gick upp 7.30. Det enda klockslag jag inte ställde klockan på. pörfekt.



Haha ja men hela intervjun är lite halvflummig. Konstig bara. Men Danne är väl cool. Mister Cool personifierad. Och att Oskar snackar soul, det är ytterligare ett bevis på att vi är just soul mates. Jag gick soul sång linje på gymnasiet och e uppvuxen med soul. Attans att han ignorerar mig alltså!!



ja tack gärna. Gör det. Jag lagar bra mat också, ifall han bara lever på nudlar i turnébussen. Eller så äter han kalvfilé ute varje dag eller nått sånt flådigt, men jag kan laga det också. Så smöra på bara!



Haha gubben i lådan på ett bröllop? kanske om ni har ett destruktivt förhållande, men det tror jag ej. Jag kan sjunga Stopp? "Åh jag vet vart du jobbar och handlar, vart du tar bussen och var du gömmer dig" Eller näe. Kanske nått souligare, A song for you av Donny Hathaway? Puttinutt i överflöd, alla kommer gråta :)

Strykjärn it is. Men du får tala om för din man att inte släppa ner de på bilar, okej?!



Han kommer stå och gapa bara. Med sina dreads, vara helt mållös. Men mitt i allt kanske han inser faktum. Jag hoppas det.



En piratlapp över sepeögat eller? Som om han skäms lite, för att han inte är med mig, för att han inte har någon att dela sepeögat med, som inte bryr sig.

"vafan gör din mamma här?"

"Oj förlåt, jag eh, jag....."

"Klipp navelsträngen Oskar!"

"Okej"

"Sååå, du har en loftsäng sa du?"

Det tog slut med Veronica för hon tålde inte sepeögat eller piratlappen. Men jag är bättre än så. After all, we're soul mates.



Waggio!

2011-03-18 @ 23:39:54
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Hahaha bästa! Jag tänkte precis börja sjunga "Jag rappade fö-fö-fö-första gången i Rissne centrum", men då hade min pappa trott att jag blivit knäpp så jag lät bli :O



---



SV: Amen sure! Här är han ju, i min ficka! :) Han kom fram igår, glömde att säga.



---



SV: Ja, så är det ju helt enkelt. Synd för dem som inte vet allt ;)



Nej, svenskarna tål inte särskilt mycket!



---



SV: TIGGEDYTIGHT! Om du säger det så ;)



---



SV: Hoppas det! Vill ju inte skada en sjuk människa liksom, men om hon går till attack först så är det ju självförsvar, visst?



---



SV: Sluta nu, han är söt <3



---



SV: Vi borde nog plantera en massa svampar på gatan där folk går, så att svamparna dör. Då kommer Di Leva go mad, för de är ju en blandning mellan djur och växt du vet. Men Maggio .. Jag vet inte. Hon är ond.



---



SV: Jo, vid någon tidpunkt ja.. Hahah.. 4 meter långa for sure! Ja, Oskarlina. Eller möjligtvis Annie Hall.



---



SV: (Ja, självklart! True love never dies!) Nej, men då kan han ju faktiskt sitta i min ficka. Om jag har specialdesignade byxor med stora fickor. Eller hur? Det blir väl skoj, visst Öööskaaar? :d



---



SV: Det ska jag göra :D

Inget, inget..



---



(Jo, tyckte väl att jag kände igen den där raden, hehe.. )

Sverige är litet, snart stöter du på mig

Skillnaden är väl att när du stöter på mig stöter du på mig

Alltså, svensk underground är nördar och homofober



- Vi kör från början nu för det blir så kort annars -

Jag brukade älska det här, men ni vet hur det är

För nu när rapparn, din jobbiga vän, som bara pratar om egna problem

(Fuck kärlek) Jag älskar min kvinna

Du och din freestyle är som mijahlo, vi vet att ni tänkt på det innan

(<333333333333)



---



Jadu, Giftiga middagar lät ju väldigt.. smaskigt :)



---



Men nej.. Inte igen! :( SVARTSKALLE STOLTAST I STAAAADEN, SPRIIITT SPRÅNGANDE GAALEN!



---



Jaså. Så han skadar sig för att slippa skämma ut sig och ba "OMG MADDÄH. Nä, nä, det var inte Maddäh .. "? (HAHA KJELL <3 Originalet går "Steffe? Steffe! Nä, nä, det var inte Steffe", har du möjligtvis sett? :3)



---



Åh, har du gått och blivit snel hest? :D Vad är det för något? Tell meeee.

2011-03-19 @ 01:31:15
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Svar: Ja precis! :) Det finns ju alltid dom som är bättre, så är det ju nästan med allt ;) Haha ja det vore awesome om jag gick vidare, finns inte ord för hur glaaad jag skulle bli ;D Har jag din röst om jag går vidare? :P Jag ska göra allt för att nå dit så du får tänka dom tankarna ;) Hihi!

Åh vilken mysig kväll, choklad är livet! Jag hade en jättebra kväll jag med! :)

2011-03-19 @ 10:25:06
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: Essie

OMGOMGOMGOMG, bodde typ precis där han sitter?!?!? OMGAAAAAD :O :O

2011-03-20 @ 19:09:16
URL: http://essiecederroth.blogg.se/
Postat av: Susanne Holm

Mormor bor bakom Oscars rumpa.. alltså uppe på höjden ;)

2011-03-21 @ 10:35:23


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: