Bara för att han är så jävla snygg


Postat av: Hannah

Sv: jag men jag måste ju hålla med, man bara smälter haha! :D

2011-03-23 @ 16:27:42
URL: http://twelwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, i give.. han ser rätt bra ut ;)

2011-03-23 @ 20:14:33
Postat av: Fröken Ankarstav

Bara för att han är så snygg så skriver jag svar 2 här ;)



Sv: haha ja, jag har ju oskar och han har mig. finfint ekorrgos!



Jag målade precis mina naglar blå, bättre än lila, bättre än grå!! :)



Åh look-a-like, det låter intressant. Jag menar, oskar ignorerar ju mig fortfarande, så går jag där med en kopia, det kommer svida mohaha!



Jag var på biograf Sergel idag kl 15 men ingen Oskar :( bara jag, min mor och massa pensionärer. Vi såg The king's speech, riktigt bra!



Hahaha ja men säg det med finsk dialekt, Danielenen!! Men nej, inte ett bra förnamn, Danielle är väl bättre om det ska passa med Daniel ;) okej jag säger ADAMS-RAY.



Hahaha fyndigt där. Nej nu är videon uppe och han inser att han saknar mig sen jag försvann, saknar och känner sig halv nu. mhm.

Kolla du, men det är bäst för honom att han har dörrarna öppna! Annars blir jag ännu argare och kanske skickar alla mina 13-åriga elever på honom, och då får han det kämpigt!



Ja det var det, här kommer ett till: Waggio!!

2011-03-23 @ 21:55:45
URL: http://ankarstav.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: