För jag får alltid löv som marken får sent på hösten



Hej bloggen. Förlåt om du känner dig lite tråkig just nu, det är absolut inte med flit. Kom precis hem från skolan, svenskan var inställd så fick sluta tidigare. Vilket inte var mer än rätt, då jag var tvungen att gå upp klockan 6 imorse. Ryser bara jag tänker på det. Men imorgon börjar jag tio, grovt skönt. Finns inte så mycket att berätta om skoldagen, lika slapp som vanligt. Kan inte påstå att jag känner mig något klokare. Tänkte skriva något i stil med att jag inte kan bli klokare, men kör på ödmjukhet idag istället. Och med det sagt tycker jag vi avslutar det här inlägget. Hoppas ni har en myyyyyyysig onsdag!♥

Postat av: Angelica

Fin bild!



Sv: JAAAAA, jag vill också ha converse, sååååå snygga!!:):)



Hoppas du får en fortsatt bra onsdag ;)

2011-03-09 @ 14:27:48
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Haft en bra dag? :)

2011-03-09 @ 14:45:56
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: