Har inget kul

Tjo bloggen. Var uppe lite för länge igår, eller tidigt beroende på hur man väljer att se det. Så just nu känner jag att jag inte har sovit klart, men kan inte sova mer heller. Jobbigt läge. Inatt(igår, imorse) nådde jag den punkt där man slutar vara trött helt och blir aspigg istället. Aspigg, men sjukt uttråkad. Varför är det ingen som bloggar på natten? Satt och kollade säkert 100 bloggar, men ingen av dem hade uppdaterat sen typ 23.00. Okej att man kanske har något bättre för sig, eller rent utav sover, men tänk på oss stackare som vill ha något att läsa mitt i natten. Tänk på oss! Så om ni har några tips på bra nattbloggar (en ny nisch perhaps?) så tell me!

Nu ska jag väl plugga eller något. Fy så roligt. Buhu jag hatar söndagar.

Postat av: Alexandra

jobbigt när man inte sovit klart ;D

2011-03-06 @ 13:29:43
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: Vet faktiskt inte, men kan mycket väl hända! :D

Jag va med en vän och hade filmkväll, med mycketmycket chips! ;)

själv?

2011-03-06 @ 14:06:13
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Anette

Okej jag ska börja nattblogga. Jag var ju faktiskt uppe till 3 inatt..



sv: ingen motorsåg - check. inte för att jag hade planerat att köpa någon i första taget men då vet jag det.

oh ja, jag är ytterst kärleksfull i mina beskrivningar av min man. han förtjänar ju det bästa!

Ja just det ja, förstå vad vältränade vi kommer vara med friskis och svettis varje vecka. Fast Daniel är ju redan fit eftersom han har sprungit sedan barnsben (förstår inte hur han orkat?!)

Ojojoj väldigt hatade!! Men vi bryr oss inte, vi är ödmjuka och jordnära och låter inte våra mäns celebritet stiga oss åt huvudet.



Waggio (trust me, I'll bring it. MOHAHA (elakt skratt))

2011-03-06 @ 14:07:21
URL: http://ankarstav.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: