Excusez-moi


Postat av: Fröken Ankarstav

Lila röd orange-prickigt, så ska vi måla staden!!



sv: jag hade en lila period. vill måla naglarna blå faktiskt, ska göra det imorgon. Blåååå! :)



Haha oj förlåt, jag bara antog att du gjorde det eftersom du inte dammsög ;) vi säger att du dammsög, två gånger för att vara extra säker!



åh men kan du inte försöka få in mig i videon med, som statist? Jag kan typ ramla och han säger förlåt. eller så kan jag måla mig helt blå och sitta i ett ensamt rum. som flashar förbi sådär snabbt, för jag vill ju inte sno uppmärksamheten från dig eller Daniel!



Alltså, jag skulle lätt kunna göra den raden till en låt. Jag ska nog finurla på det. Så ska jag stå utanför hans port med en gitarr och sjunga den. eller fiol, fast jag spelar inte fiol. Salem får det uppdraget det med :)



Jag har ju gått förbi det där berget av religion men inte bestigit det. Tänk om Oskar sitter där uppe och väntar? Så har han sett mig gå förbi och hoppats, men så går jag bara förbi. Men du har mitt tillstånd att putta ner honom, kanske han drabbas av minnesförlust och då kan jag pränta in massor av grejer i hans huvud. Nått sånt.



Ja det är han nog. Jag vet ingen snyggare iallafall. Men Danielenen låter som ett utmärkt efternamn! Ni kanske bör ta det istället för Adams-Ray? :D

Det har du rätt i, om jag fångar så blir det vi två, om han fångar så blir det vi två. Jag gillar hur du tänker!



Gud så vackert. Nej ingen vit häst, snarare taxi. Å vi sitter båda bak. Daniel bjuder eftersom han är så generös och vill se oss lika lyckliga som han och du :)

Just det, glömde säga att det var nån på bröllopet som filmade hans ta-mig-tillbaka-bedjande och la på Facebook. Då kan han liksom inte dementera att vi är ihop!! Såklart helt planerat från min sida eh. (det var du). så TACK!! :)

2011-03-20 @ 20:20:41
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh så himla fiin. <3



sv: HAHA, Elon kan ju inte vara biff, hon orkar ju knappt springa några kilometer! Om någon är biff här så är det jag, ZumZum! :'D



---



Facerapefacerapefacerapefacerapefacerape.

låter ju helt sjukt på svenska, ansiktsvåldtäkt typ.. :s



---



Hihi!



Inte jag heller faktiskt.. :/ Owned..



awwii. :')



!?!?! Du har ingen ANING om vad vi myror snackar om. Vi har typ vårt hemliga ljudlösa språk så inte våra fiender hör vårt hemliga snack så vi blir avslöjade! :o



2011-03-20 @ 20:35:58
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Josefine - fotoblogg

Hehe. Vad har du gjort idag?:D

2011-03-20 @ 21:05:58
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: