Hon andas ut och blundar, undrar om han vet


Hey yo! Idag har varit en bra och dålig dag. Dålig för att jag sprungit runt i hela jävla Stockholm och letat efter en sån här utan någon lycka. Bra för att den här låg och väntade på mig här hemma och för att min fina Evelina följde med mig. Nu har hon tyvärr åkt iväg till sin pojk, men vi hann med en hel del skratt och prat, mest om torsdagen. Jag kan inte greppa att det bara är två dagar kvar, inte ens det. Fyfan vad jag längtar, vet att jag är lite tjatig, men det får ni tåla. OM TVÅ DAGAR ÄR JAG LYCKLIG. Nej nu tycker jag det räcker med text. Tycker också att jag borde bli lite sponsrad av Daniel, så mycket reklam som jag gör för honom. ♥ Han kan betala svart, eller vitt, spelar ingen roll alls. Jag är öppen för förslag!

Postat av: Josefine - fotoblogg

Ja, det måste du bara. Haha, din min kommer säkert vara asrolig :D



- Jag tror inte på att du skriver fult ;)

HAHAHA, OMG! DU MÅSTE TA DIG LÄNGST FRAM OKEJ!?;)

2011-03-22 @ 19:10:37
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: en simpel blogg

Blev du dagens blogg?

Om inte, gråt inte över spilld mjölk.

Du får en ny chans på direkten :)

2011-03-22 @ 19:32:18
URL: http://selfreliance.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jodå, vi får väl se!



SV2: Juste, han gick ju ut där i skymningen .. Brände ner några hus .. Köpte en bulle till frugan innan han gick hem ..

2011-03-22 @ 19:37:00
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

sv: HAHA varför det? För att han e samma person utan kläder?



Du får gärna spamma mig, jag menar mer att de som skriver "hej jag har en tävling där man kan vinna en ponny, gå in och tävla, ska vi följa varandra på bloglovin, fin blogg förresten" ska dö. Så spamma på :)



Vad behöver du hjälp med mrs Adams-Ray? Jag fixar allt!! :)



ps såg att du såg att jag var lite rolig och kommenterade bilden på fb HAHAHA :D

2011-03-22 @ 20:31:20
URL: http://ankarstav.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: