Blod, latte och skratt

Tjo bloggen. Hade faktiskt tänkt blogga tidigare, men blogg.se hade problem nu igen. Sjukt värd skoldag jag haft, ni anar inte! Vi skulle vara där 11. Kvart över fick man fylla i en enkät som tog 10 minuter. Sen fick man sitta i ytterliggare 10 minuter och lyssna på hur mentorn berättade hur duktig man var i skolan. Utvecklingssamtal tror jag det kallas. Låter lite väl kaxigt kanske, men sant. Sen fick man gå hem. Kände att jag lika gärna kunnat stanna hemma och sova, hade nog fått ut mer av det. Men dagen var inte helt värdelös, tvärtom! En stund innan 2 mötte jag upp Sara i centrum. Vi lekte bloggare med en varsin latte. Mycket prat blev det, var riktigt längesen sist. Vi får se till så att nästa gång inte blir alltför långt bort. ♥


Bildbevis. Gosh I'm so bloggish.

Postat av: Malin - En musikblogg

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

Nu har jag fotat några vattenbilder, så kika gärna in dem i min blogg.(:

2011-03-16 @ 17:56:12
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Sara

Men bloggare där! Your for real now!

uuuh MVG barn, låter stort va ;)

Ja vi måste ses snart igen hörru! Blir ALLDELES för sällan! <3

2011-03-16 @ 19:54:50
URL: http://szetterlund.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: