Någon som längtar efter torsdag?


Postat av: LADY UMBRELLA

svar: mysigt!

Jag ska nog ta en riktigt lång promenad med hunden :)



Vad ska du göra imorgon då?

2011-03-19 @ 23:51:52
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra Danne! Då är vi två :)



---



SV: Nej, du måste blanda ihop mitt bröllop med någon annans! :(



---



SV: Jaså :o Åååh, you'll get there, Maddäh, just be patient!



---



SV: Jo, du ska bara veta hur stora mina fickor är!



---



(INSAAAAAAAANE YEEEAAH!)



---



SV: Tyvärr så gör man ju inte det .. It's a shame.



---



SV: Jag VET att Oskar inte skulle approve. Han skulle kasta sig emellan och döda Maggio på ett kick.



---



SV: Visst var den idén bra? Di Leva kommer gå rakt i fällan. Asså.. Varken jag eller Oskar gillar att prata om Maggio, men jag får väl lov att göra det när det nu handlar om att rädda världen från ett psyko.



---



SV: Oh my, tänkte inte på att tönten hette Annie .. Eeeeeh, vi döper cheyerna till .. Simona och Martina (y)



---



SV: Klart han skulle. Bästa platsen i världen ju ;)



---



SV:

Vi är rätt nöjda, tyvärr har vi varti svaga

För riktiga kungar kör enstavigt, kolla på Gustav Wasa

(Hata oss) Vi delar Sverige som skilsmässor

Du kallar dig Tjirikål Brabadus men heter Nils-Petter

Ditt enda problem är priset på SL-kort, peace till västerort

Lyssna på orkestern och håll käften!

(Ååååh, det vill jag läsa i så faaaall! :O <333333)



---



SV: Jag minns inte ens vad det var vi snackade om här.



---



SV: Fuuuckk.. SVARTSKALLE STOLTAST I STADEN, SPRITT SPRÅNGANDE GALEN! Omg, måste lägga till den på Spotify :3



---



SV: Så var det ja.

(HAHA DÖR, hans mamma är ju för skön! :D "Skaffa dig en bostad, skaffa dig ett jobb och ring aldrig upp mig")



---



Hm, ja, det där kan ju diskuteras alltså ..

2011-03-19 @ 23:59:22
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Ska du köa, isåfall hur länge? :) Riktigt bra blogg btw!

2011-03-20 @ 00:52:10
Postat av: madde

sv: hihi, ja visst är den! En del låtar som är äldre är mycket bättre än dem från denna tid(A) haha, håller absolut med dig du! Music är fan allt!



haha:D Vad trevligt! Var ett tag sedan jag var på någon... haha:D



Kul bild, vad var det som han svarade på eller?♥

2011-03-20 @ 01:18:41
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Ja okej då, du får väl vara med också -.-



---



SV: Jo, så var det :)

MEN ÅÅÅÅH! HON ÄR ÖVERALLT DEN .. DEN DÄR! Men fail på henne, för mitt bröllop blev beeewst i alla fall :3



---



SV: För lång eller kort, för smal eller bred.. Fuck. Lägg av nu Maggio. Get outta here!



---



SV: Neeeeejdåååå :') Jag vet att du vill veta.



---



(OH JA!)



---



SV: Låter som en bra idé. Jag och Oskar kanske borde haka på.. Då slipper vi ju alla stalkers också. (HRRM, MAGGIO!)



---



SV: Och varför skulle hon ge mig en jordgubbe om jag får fråga? Det lär ju vara gift i den i så fall. Lite som i Snövit-filmen ju, fast med en jorgubbe och Maggio, och inte ett äpple och en häxa.



---



SV: ELIN TILL UNDSÄTTNIIIIIING!



---



SV: Asså, jag tror helt klart att vi tar Martiliuosinis .. Fast barnen lär ju ha svårigheter med att stava sina namn.



---



SV: ROFLMAO :')



---



SV: Nu är ju låten slut :(

(En dag så! (Det är rätt Maddäh. Oskar <333333333333))



---



SV: Vi är ju farliga så det passar oss perfekt



---



SV: SVARTSKALLE STOLTAST I STADEN, SPRITT SPRÅNGANDE GALEN!

Nej, har bara Spotify på min egen data och den har jag inte suttit vid ännu :o Förlåt.



---



SV: Ohja. The very best story :')

(Vem är snygg? Jaså, vi snackar om mig!)



---



På det viset.

IPU123u3ilasj+83ÖOAUSDLKJX,

2011-03-20 @ 09:58:08
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Sabina

Facerape.

2011-03-20 @ 10:25:43
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Essie

jag längtar som FAN. när ska du dit? :)

2011-03-20 @ 19:06:42
URL: http://essiecederroth.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: